top of page
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • info125329

JAK CZUJĄ SIĘ TWOJE PIERSI?

Zaktualizowano: 26 wrz 2023

12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam


„Czas, byśmy zyskały kontrolę nad naszym zdrowiem! Wierzymy, że Dotykam równa się Wygrywam. Dlaczego? Bo dbając o siebie, zdobywamy pełen pakiet supermocy. Możemy ocalić swoje życie i stać się źródłem inspiracji dla innych” – mówi Izabela Sakutova, prezeska naszej fundacji Wsparcie na Starcie i autorka Dotykam=Wygrywam.

Dotykając siebie, dbasz o siebie!

To takie proste – czas dotknąć siebie i sprawdzić, JAK CZUJĄ SIĘ TWOJE PIERSI. Do tego zachęca nasza fundacja, która jest organizatorem 12. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Nie ma niewłaściwego miejsca na samobadanie, a ambasadorzy kampanii Dotykam=Wygrywam, uwiecznieni na zdjęciach autorstwa artysty portrecisty Arcadiusa Mauritza, dają tego doskonałe świadectwo. Każde miejsce jest właściwe, by dotknąć piersi i zobaczyć, jak się czują, bo przecież chodzi o nasze życie. Udowadniają to Beata Sadowska, Daria Widawska, Marzena Rogalska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Daniel Józek – Qczaj, Natalia Przybysz, Aleksandra Kisio, Dorota Gardias, Edyta Zając, Anna Gzyra-Augustynowicz, Siostry ADiHD, Kinga Zawodnik, Lidia Kalita, Anna Iberszer, Paulina Koziejowska, Miss Polonia Ewa Jakubiec, Anika Dąbrowska, Alicja Janosz, Anna Męczyńska, Urszula Rogala, a także Ola Żelazo @joga.zelazo, Karolina Cwalina @sexyzaczynasiewglowie, Alina Adamowicz @alka_positive, Katarzyna i Paulina Błędowskie @omatkoicorko, Angelika Miszalska-Kamińska @miszalskakaminska, Monika Kołodyńska @monika_kolodynska_bralady, Magdalena Dzika @magdalenkafitmom, Oliwia Ciesiółka @modrafrelka, Paula Wilk @paulawilkk, Joanna Ceplin @joannaceplin_pl, Sylwia Madeńska @sylwia_madenska_official, Małgorzata Sokołowska @zpamietnikapolicjantki, Martyna Grzenkowicz @peachee.me.

Statystyki zachorowalności na raka piersi



W Polsce częściej niż w innych krajach diagnozujemy raka piersi w późniejszych stadiach. Tylko około 41 proc. pacjentek dostaje diagnozę na wczesnym etapie, w porównaniu z unijną średnią wynoszącą 51 proc. (raport OECD „Health at a glance. Europe 2022”). Dlatego tak kluczowe jest, abyśmy zwiększyły naszą świadomość i konsekwencję w samobadaniach, gdyż według specjalistów jest to najlepszy sposób na wczesne wykrywanie raka piersi.

Według danych Krajowego Rejestru Nowotworów z 2020 roku, rak piersi i nowotwory ginekologiczne stanowiły łącznie aż 37 proc. wszystkich nowotworów u Polek. Rak piersi jest przy tym najczęstszym nowotworem złośliwym – każdego roku ponad 22 tys. kobiet w Polsce słyszy tę diagnozę, a u 5–10 proc. z nich nowotwór jest już zaawansowany w momencie wykrycia. To sprawia, że jest on drugą, po raku płuc, przyczyną zgonów z powodu nowotworów u kobiet, a wśród młodych Polek (20–44 lata) nawet pierwszą. Niestety, przez ostatnie 13 lat obserwujemy rosnącą tendencję w zakresie umieralności na raka piersi.


Dołącz do reCYClingu

Noszenie dobrze dopasowanego biustonosza ma ogromny wpływ na codzienny komfort funkcjonowania. Tak dobrany stanik nie tylko daje piersiom podtrzymanie i ukształtowanie, ale także może zmniejszyć ból pleców, pomóc w utrzymaniu zdrowej postawy oraz wpłynąć na poczucie pewności siebie.

Dlatego marka Panache, partner strategiczny kampanii Dotykam=Wygrywam, wraz ze sklepami brafittingowymi zlokalizowanymi na terenie Polski, od 12 lat zachęca kobiety do oddania swoich starych staników do reCYClingu. W zamian za każdy oddany otrzymuje się od sklepu bon rabatowy o wysokości 20 zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza Panache. Lista punktów zaangażowanych w ogólnopolską zbiórkę biustonoszy znajduje się na stronie www.dotykamwygrywam.pl/recycling.





Firma Wtórpol, jedna z największych spółek w branży recyklingu tekstyliów na świecie, działająca zgodnie z zasadą zero waste, w ramach kampanii skupuje zebrane biustonosze, a dochód przeznacza na wsparcie walki z rakiem piersi dwóch organizacji: stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie.

Przez ostatnie 11 lat kampania Dotykam=Wygrywam zebrała 168 602 sztuk biustonoszy do reCYClingu, co wynosi ponad 10,5 tony. Tradycja akcji reCYClingowej jest kontynuowana także i w tym roku, w całej Polsce, w terminie od 28 września do 31 października.



Pobierz apliakcję BIUSTOapka


Mimo wieloletnich działań profilaktycznych w Polsce, niewiele kobiet regularnie wykonuje samobadanie. Dlatego nasza fundacja Wsparcie na Starcie w ramach kampanii Dotykam=Wygrywam stworzyła BIUSTOapkę - darmową aplikację, promującą zdrowe nawyki dbania o piersi już od młodego wieku, którą pobrało już ponad 45 tysięcy kobiet!

BIUSTOapka to źródło wiedzy na temat samobadania piersi i wyboru odpowiedniego biustonosza. Zawiera interaktywny przewodnik krok po kroku, który wyjaśnia jak wykonywać samobadanie i na co zwracać uwagę. Aby zapewnić regularność samobadań oraz innych istotnych badań, takich jak USG, mammografia czy cytologia, BIUSTOapka wysyła regularne przypominajki. Aplikacja dostarcza także przydatne informacje na temat rozwoju i budowy piersi oraz pomaga znaleźć lokalne sklepy brafittingowe, które aktywnie wspierają kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM w ramach wolontariatu.

Można ją pobrać BEZPŁATNIE i zainstalować na telefonach zarówno z systemem Android, jak i iOS. Link do jej pobrania: www.biustoapka.pl

BIUSTOpoztywne cegiełki dbające o piersi

BIUSTOmydło stworzone przez markę Organique, by wspierać kobiety w dbaniu o zdrowie piersi i w pielęgnowaniu miłości do własnego ciała, wymydli się po 30 dniach, co przypomni Ci o SAMObadaniu. BIUSTOmydło nie tylko pielęgnuje, ale i edukuje, gdyż zawiera instruktaż samobadania.






BIUSTOkrem do codziennej pielęgnacji biustu i dekoltu, poprawiający sprężystość i elastyczność skóry, to cegiełka zaprojektowana przez markę BANDI, eksperta zabiegów kosmetycznych oraz preparatów pielęgnacyjnych, bezpiecznych dla skóry i środowiska. Ta specjalistyczna formuła ułatwia wykonanie samobadania piersi.




COLLAGEN FOR YOUR BEAUTY stanowiący uzupełnienie diety w składniki niezbędne do utrzymania optymalnej kondycji skóry, włosów i paznokci to cegiełka opracowana przez Nature Essence, specjalistę w zakresie wysokiej jakości, naturalnych suplementów diety.






Taśma do modelowania piersi Bra Tape sprawdzająca się na biuście o dowolnej wielkości, kondycji oraz kształcie to cegiełka kampanijna dająca kobietom wolność wyboru w kwestii tego, co chcą i mogą nosić. Marka Bra Tape przekazuje 20% ze sprzedaży hurtowej w okresie 1.07-31.10.2023 r. na wsparcie działań statutowych fundacji Wsparcie na Starcie.




KOSZULKI kampanijne „BIUSTOnastroje Dotykam=Wygrywam” zaprojektowane przez nas, idealnie oddają biustopozytywny przekaz, charakterystyczny dla fundacji, zachęcający do zainteresowania się tematem dbania o zdrowie piersi.





Tegoroczne cegiełki kupisz w sklepach brafittingowych na terenie Polski, których lista dostępna jest na www.dotykamwygrywam.pl oraz na www.bandi.pl, www.bratape.official.com, www.organique.pl, w salonach stacjonarnych Organique, www.natureessence.ch/pl i na www.wsparcienastarcie.edu.pl. Wszystkie środki pozyskane ze sprzedaży tegorocznych cegiełek trafią na konto naszej fundacji Wsparcie na Starcie i zostaną przeznaczone na produkcję biustoedukacyjnych materiałów dla nastolatek, dystrybuowanych przez fundację w szkołach na terenie Polski oraz na utrzymanie bezpłatnej aplikacji BIUSTOapka.

Lokalne działania kampanii

W październiku o Dotykam=Wygrywam słychać nie tylko w mediach. Kampania to przede wszystkim edukacja kobiet w profesjonalnych sklepach brafittingowych na terenie całej Polski, współpracujących z bieliźnianą marką Panache, które w tym wyjątkowym, różowym miesiącu organizują spotkania stacjonarne i online, budujące wśród kobiet zdrowe nawyki dbania o piersi. To także biustopozytywna edukacja przeprowadzana wśród nastolatek w szkołach na terenie całej Polski przez brafitterki-wolontariuszki fundacji Wsparcie na Starcie. Wejdź na stronę www.dotykamwygrywam.pl oraz na www.wsparcienastarcie.edu.pl i odnajdź lokalny sklep brafittingowy, by włączyć się w biustopozytywną rewolucję!

Dołącz do kampanii!

1. Zainstaluj bezpłatnie BIUSTOapkę na telefonie, wyślij link do jej instalacji koleżankom, przyjaciółkom, znajomym, siostrom. Ustaw dbające o twoje zdrowie przypominajki i zgarniaj nagrody!

2. Oddaj niepotrzebny biustonosz do reCYClingu i odbierz kupon rabatowy na nowy, dobrze dopasowany biustonosz Panache. Lista sklepów zaangażowanych w akcję znajduje się na stronie: www.dotykamwygrywam.pl

3. Wesprzyj walkę z rakiem piersi, kupując cegiełki kampanijne: BIUSTOkrem Bandi i BIUSTOmydło Organiuqe, by comiesięczne samobadanie stało się przy okazji relaksującym zmysły zabiegiem kosmetycznym, collagen Nature Essence, by odżywić piersi i ciało od środka oraz taśmę Bra Tape, by podnieść nie tylko swój biust, ale i pewność siebie.

5. Nie zapominaj o swoich piersiach!

PANEL EKSPERCKI WSPIERAJĄCY KAMPANIĘ:

ordynator oddziału położniczo-ginekologicznego Szpitala świętego Wojciecha w Gdańsku i szef katedry Perinatologii, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Doktor nauk medycznych, od 25 lat onkolog kliniczny. Pracuje na Oddziale Zachowawczym w Klinice Nowotworów Piersi i Chirurgii Rekonstrukcyjnej w Narodowym Instytucie Onkologii. Zawodowo koncentruje się na leczeniu chorych na raka piersi, ze szczególnym uwzględnieniem onkologii geriatrycznej. Od ponad 15 lat jest członkiem International Society of Geriatric Oncology oraz aktywnym członkiem PTO, PTOK, ESMO, ASCO.


lekarka, specjalistka psychiatrka, psychoterapeutka, asystentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i współzałożycielka Instytutu Amici.

Magister fizjoterapii, na co dzień współpracuje z Krajową Izbą Fizjoterapeutów.

Prowadzi projekt „Fizjopozytywni” zrzeszający miłośników fizjoterapii, w ramach którego propaguje wiedzę użyteczną w praktyce fizjoterapeutów. Propagatorka właściwego dopasowania bielizny jako formy poprawy samopoczucia kobiet.

odpowiedzialna za formalne powołanie Stowarzyszenia Amazonki Warszawa Centrum. W 2001/2002 jako Prezes przekształceniowy była inicjatorką powołania Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W 2009 r. inicjatorka powołania do życia stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, która to organizacja została zarejestrowana w 2010 r.

Międzynarodowa ekspertka brafittingu z 20-letnim doświadczeniem, autorka trzech książek poświęconych tematyce zdrowia piersi i brafittingu, zapalony szkoleniowiec bra-branży, działaczka społeczna i miłośniczka zdrowych piersi. Autorka ogólnopolskiej kampanii Dotykam=Wygrywam i założycielka naszej fundacji Wsparcie na Starcie budującej w nastolatkach zdrowe nawyki dbania o piersi.


Zespół położnych i CDL, a także i mam. Edukują i wspierają rodziców od poczęcia do momentu stawiania pierwszych kroków w świadomym rodzicielstwie. W swoich działaniach mocno stawiają na merytorykę , praktykę i świadomość. Prowadzą szkołę rodzenia stacjonarnie oraz online, poradnię laktacyjną i warsztaty dla rodziców.


ORGANIZATOR DOTYKAM=WYGRYWAM

Nasza fundacja edukuje nastolatki na temat dbania o zdrowie piersi od najwcześniejszych lat poprzez profilaktykę raka piersi i brafitting. Inspirujemy także do budowania pewności siebie poprzez promowanie zdrowej percepcji ciała. Swoją misję na co dzień realizujemy poprzez organizowanie w szkołach biustopozytywnych spotkań.

PARTNERZY DOTYKAM=WYGRYWAM:

Marka, bez której nie byłoby Dotykam=Wygrywam. Specjalista w zakresie produkcji wysokiej jakości bielizny w sektorze rozmiarów miseczek D–K. Oferta Panache podąża za aktualnymi światowymi trendami, oferując kobietom o różnych rozmiarach, proporcjach i kształtach ciała bezkonkurencyjne podtrzymanie piersi i poczucie pewności siebie, niezależnie od sytuacji.

Portrecista, fotograf mody. Przede wszystkim artysta, ale i utalentowany rzemieślnik. Twórca, wykładowca, filmowiec, kompozytor i producent muzyczny. W swoich autorskich edytorialach modowych stawia na rozmach, awangardę, umiejętne łączenie różnych środków stylistycznych przy jednoczesnym zachowaniu unikalnej prostoty formy. Jako portrecista wyraża swoje uwielbienie dla klasyki oraz kładzie ogromny nacisk na pozytywną relację z osobą fotografowaną. Spełnia się również jako wykładowca i prowadzący warsztaty fotograficzne w całej Polsce. Arcadius ma na swoim koncie liczne sesje portretowe, modowe, artystyczne oraz publikacje z udziałem Gwiazd polskiego showbiznesu Współpracował także z takimi zagranicznymi Gwiazdami jak ikona rocka CRISTINA SCABBIA, JACOB COLLIER, IMANY, AYO czy Gwiazda muzycznej sceny alternatywnej – Alissa White-Gluz.

Stowarzyszenie wywodzące się z dobrze znanej organizacji Amazonek, działającej na rzecz raka piersi, skupiające pacjentów onkologicznych, zarówno kobiety jak i mężczyzn, a także wszystkich, dla których znacząca jest sytuacja polskiej onkologii. To platforma szerokiego dialogu i współpracy, której celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na standard diagnostyki, leczenia i rehabilitacji wszystkich rodzajów nowotworów. Inicjuje i wspiera akcje społeczne, profilaktyczne oraz edukacyjne związane z rakiem piersi, jajnika, tarczycy, płuc, skóry, wątroby oraz nerek. Łączy edukację z możliwością realnego zadbania o swoje zdrowie ułatwiając dostęp do określonych badań profilaktycznych i konsultacji medycznych.

Jedna z największych spółek na świecie, zajmująca się wprowadzeniem odzieży używanej do ponownego obiegu – zgodnie z zasadą zero waste. Firma już od 30 lat angażuje się w projekty mające na celu pomoc innym oraz ochronę środowiska. Dzięki jej działalności, każdego roku 84 mln kg tekstyliów otrzymuje drugie życie. W ramach współpracy z akcją DOTYKAM=WYGRYWAM, Wtórpol wprowadzi do drugiego obiegu zebrane podczas kampanii biustonosze, a zysk z tego procesu przekaże na walkę z rakiem piersi.

Producent cegiełki kampanii – BIUSTOmydła, który powstał, by wspierać kobiety w budowaniu zdrowych nawyków dbania o piersi. Natura jest nieskończonym źródłem inspiracji dla kosmetyków Organique. Czerpiąc z jej dobrodziejstw, marka stale udoskonala składy produktów i dąży do idealnego połączenia łagodnych formuł z mocą składników aktywnych. Namawia Klientki do dokonywania świadomych wyborów, sprawiania sobie małych przyjemności, akceptowania drobnych niedoskonałości. Krok po kroku pomaga wydobyć piękno zdrowej, zadbanej skóry, bez względu na wiek.

Producent cegiełki kampanii – BIUSTOkremu do pielęgnacji biustu, szyi i dekoltu. To polska, rodzinna firma założona ponad 35 lat temu przez pasjonatkę kosmetologii Bogdę Draniak i prowadzoną dziś przez jej córkę Joannę Draniak-Kicińską. Lata doświadczeń wykorzystuje w kreowaniu innowacyjnych zabiegów kosmetycznych oraz preparatów pielęgnacyjnych, bezpiecznych dla skóry i środowiska. Wybiera tylko dokładnie przebadane składniki, o udowodnionym działaniu. Wszystko po to, abyś otrzymywała od kosmetyku więcej niż oczekujesz!

To naturalne suplementy diety, podane w doskonałej formie, dbające o zdrowie i piękno kobiet. Marka wierzy, że są one najlepszym dodatkiem do współczesnego stylu życia, dawką skondensowanego zdrowia i rozwiązaniem wielu problemów. Dlatego też Nature Essence z ogromną przyjemnością dołączyło do projektu „Dotyka Wygrywam”. „Cieszymy się, że Nature Essence może uczestniczyć w projektach, zmieniających życie na lepsze.” – mówi Ewelina Wanik, założycielka Nature Essence.

Taśmy i akcesoria do modelowania piersi, które uniosą Twój biust i pewność siebie! Marka Bra Tape ogłasza koniec dyktatury biustonosza w kwestii tego, co chcesz i możesz nosić. Sprawdza się na dowolnej wielkości i konsystencji biustu! Jest ona wystarczająco mocna, żeby podtrzymywać nawet największe piersi i wystarczająco elastyczna, byś mogła w niej swobodnie funkcjonować. To prawdziwy lifting biustu bez bolesnych operacji i ogromnych kosztów.

BHM to wyjątkowe miejsce dla miłośników social media i dobrej zabawy. Sieć muzeów oferuje oryginalne scenografie do zdjęć w czterech lokalizacjach: Szczecin, Zakopane, Warszawa i Kraków. Kolorowe tła, fantazyjne kształty i kilkadziesiąt autorskich scen zapewne przyprawią Cię o zawrót głowy. Każdy element umożliwia niezliczoną liczbę ujęć. Fani Instagrama czy TikToka z pewnością zrobią furorę w sieci swoimi fotkami i filmikami, ale także przeżyją niezapomnianą przygodę i naładują akumulatory szczęścia.

Utalentowana fotografka, która od lat wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam swoimi zdjęciami. W tej edycji odpowiedzialna za zdjęcia backstage Dotykam=Wygrywam.

Fotograf z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka Warszawskiej Szkoły Filmowej. Pasjonuje się filmowaniem codzienności odtwórców historycznych oraz zdjęciami lotniczymi. Odpowiada za nagranie i montaż filmu wideo promującego kampanię.

IGO-ART, organizator konkursu Miss Polonia

Jeden z najstarszych konkursów piękności na świecie, którego obecny kształt i misja zostały oparte na ponad 90-letniej tradycji organizacji wyborów najpiękniejszej Polki. Laureatki Miss Polonia reprezentują nasz kraj w najważniejszych, międzynarodowych konkursach piękności na świecie – w tym Miss World. Ostatni wielki sukces to zwycięstwo Karoliny Bielawskiej, Miss Polonia 2019 w finale Miss Świata 2021 w Portoryko. Obecnie panującą Miss Polonia jest Ewa Jakubiec.

Propagatorka profilaktyki raka piersi. Inicjatorka i organizatorka 12. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Założycielka naszej fundacji „Wsparcie na Starcie” edukującej nastolatki w szkołach w temacie samobadania piersi i brafittingu. Międzynarodowa ekspertka brafittingu z 20-letnim doświadczeniem i zapalony szkoleniowiec. Autorka wydanej w Polsce i w Rosji książki Brafitting. Lifting piersi bez skalpela, a także napisanej charytatywnie książki Pokochaj swoje piersi. Biustopozytywny poradnik dla dziewcząt i ich mam oraz BIUSTOapki – bezpłatnej aplikacji mobilnej budującej zdrowe nawyki dbania o piersi.


Catering dietetyczny, którego celem jest budowanie zdrowej relacji z jedzeniem. Klientki marki mają możliwość odbycia darmowych konsultacji z dietetyczką kliniczną. Motywuje i wspiera kobiety we wdrażaniu zdrowych przyzwyczajeń żywieniowych.


Katarzyna Jankowska, założycielka agencji MINDFAQ

Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowej strategii digital marketingu. Podczas tej edycji kampanii zadbała o przygotowanie i wdrożenie strategii promocji kampanii, w tym stworzenie materiałów wideo, publikację materiałów, moderację profilu kampanii oraz reklamę w mediach społecznościowych.

Wydawnictwo specjalizujące się w nowoczesnych branżowych publikacjach, multimediach i organizacji spotkań, konferencji i kongresów dla specjalistów z różnych dziedzin. W tegorocznej edycji odpowiedzialne za wsparcie w organizacji sesji kampanijnej.

Stowarzyszenie Fizjoterapia Polska

Największa organizacja zrzeszająca Fizjoterapeutów w Polsce. Stowarzyszenie Fizjoterapia Polska powstało, aby kreować pozytywny wizerunek polskiego fizjoterapeuty zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej oraz propagować najnowsze osiągnięcia współczesnej fizjoterapii. Stowarzyszenie działa tak, aby wiedza na temat fizjoterapii stała się powszechna, a zawód fizjoterapeuty cieszył się szacunkiem, na który bez wątpienia zasługuje. Waga pracy i odpowiedzialność, którą na siebie bierze fizjoterapeuta przywracając sprawność pacjentom, uzasadniają ten postulat.

Instytut Marki Online i Komunikacji to certyfikowana Placówka Oświatowa, wyróżniająca się ofertą szkoleń online prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu. Jednym z filarów Instytutu jest działalność edukacyjna. Stworzyliśmy Akademię Marki Online i Komunikacji, która jest Placówką Oświatową, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych Ministerstwa Edukacji Narodowej pod numerem RSPO: 279468. Absolwenci naszych programów, kursów i szkoleń otrzymują zaświadczenia ukończenia, wystawione na druku MEN, wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.652).

Wiodący kwartalnik branżowy poświęcony bieliźnie, pończosznictwu, kostiumom kąpielowym i wszystkiemu, co jest związane z tą tematyką. Na polskim rynku zaistniał już w 1998 roku i od tego czasu udało mu się dotrzeć do większości najważniejszych firm i osób związanych z rynkiem bieliźnianym w Polsce.

Ciałopozytywny blog o bieliźnie dla wszystkich osób używających biustonoszy. Na Stanikomanii każdy biust jest piękny i wart dobrej bielizny!

Nowoczesna agencja badań rynku i opinii specjalizująca się w badaniach CAWI. Posiada własny, największy w Polsce konsumencki panel badawczy SW PANEL liczący ponad 350 tys. potencjalnych respondentów od 13. do 80. roku życia. Firma na polskim rynku istnieje od 11 lat, jednak z powodzeniem realizuje projekty badawcze również w innych krajach europejskich. Obecnie skupia się wokół siebie zarówno kilkudziesięciu specjalistów w zakresie badań ilościowych, jak i jakościowych oraz UX, co pozwala na oferowanie pełnego zakresu usług badawczych.


To miejsce, gdzie ideą przewodnia jest bycie sobą. W salonach Goście i Gościnie mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie. Fryzjerzy_ki zadbają o to, żeby po wizycie poczuć się nadzwyczajnie i mieć ochotę na więcej. Włosy dodają pewności siebie, dzięki nim każdy_a czuje się bardziej atrakcyjny_a. Inkluzywność to dla nich standard. Dzięki różnorodnej i doświadczonej ekipie specjalistów_ek na pewno znajdziesz kogoś idealnego dla Twoich włosów. Od wejścia do salonu tworzą strefę komfortu, w której poczujesz się wyjątkowo. Salony z filozofią Slow Hair. Od początku do końca w salonach zajmie się Tobą jedna osoba. 100% uwagi fryzjera_ki będzie skierowane tylko na Ciebie.


To miejsce, w którym fryzjerzy przyjaźnią się ze sobą, klientami i włosami. To miejsce tworzone przez artystów, pasjonatów sztuki fryzjerskiej. Nie byle jakich artystów, a tych którzy słuchają potrzeb swojego klienta, mają ogrom wiedzy i doświadczenia na temat skóry głowy i włosów i sprawiają, że każdy klient czuje się wyjątkowy. To miejsce, w którym fryzjerzy opierają się na relacjach przyjaźni i szacunku do włosów i na zrównoważonym rozwoju. To miejsce, w którym specjaliści dbają o Ciebie od zewnątrz i od środka, dlatego pracują wyłącznie na produktach wolnych od SLS czy sylikonów. Odwiedź salon i poczuj energię i atmosferę a przede wszystkim poczuj siebie.


Wyjątkowe dziewczyny, które swoim talentem i umiejętnościami tworzenia make up od wielu lat dbają o wizerunek ambasadorów kampanii. Co roku wspierają przygotowania do akcji, dbając o perfekcyjny wygląd naszych ambasadorów.


37 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Kommentare


bottom of page