top of page
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • info125329

Nadszedł czas podsumowań!

4 lutego obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem. To idealna okazja, by podzielić się wspaniałą informację, że podczas dwunastu edycji kampanii @dotykamwygrywam zebraliśmy łącznie ‼️195 886 staników, czyli ponad 12 ton!😊



🙏To wielki sukces i dlatego dziękujemy każdej osobie zaangażowanej w ten projekt i za każdy biustonosz oddany w tym szczytnym celu, jakim jest walka z rakiem piersi prowadzona przez @fundacja.wsparcienastarcie i @stowarzyszenie_pars.



Wszystkie biustonosze z ubiegłorocznej edycji przekazano, jak co roku, partnerowi kampanii – firmie recyklingowej @wtorpol ♻️



W październiku 2023 roku, miesiącu poświęconym profilaktyce raka piersi, w 120 punktach zbiórek, będących salonami brafittingowymi zlokalizowanymi na terenie całej Polski, współpracującymi z marką @panache_polska, w 90 miejscowościach w Polsce, udało się zebrać aż 27 284 sztuk źle dopasowanych biustonoszy.



Za każdy oddany biustonosz punkty zbiórek przekazywały bon 20 zł rabatu na dobrze dobrany biustonosz marki Panache.♥️



🥲W Polsce częściej niż w innych krajach diagnozujemy raka piersi w późniejszych stadiach. Tylko około 41 proc. pacjentek dostaje diagnozę na wczesnym etapie, w porównaniu z unijną średnią wynoszącą 51 proc. (raport OECD „Health at a glance. Europe 2022”). Dlatego tak kluczowe jest, abyśmy zwiększyły naszą świadomość i konsekwencję w samobadaniach, gdyż według specjalistów jest to najlepszy sposób na wczesne wykrywanie raka piersi.



Kampania @dotykamwygrywam, której twórczynią jest @izabelasakutova, organizowana przez @fundacja.wsparcienastarcie przy ogromnym wsparciu partnera strategicznego @panache_polska jest właśnie po to ➡️by malały słupki zachorowalności na raka piersi wśród kobiet w Polsce!💪







7 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page